کارت های امروز همستر یکشنبه ۲۸ مرداد

محتوای جدول

کارت های همستر کامبت

با ارتقا کارت های مشخص شده روزانه میتوانید ۵ میلیون امتیاز بازی همستر کامبت را به عنوان پاداش دریافت کنید. اگر نمی دانید توکن همستر کامبت در کدام صرافی ها لیست شده است و قیمت آن چقدر است مقاله قیمت هر یک میلیون سکه همستر+لیست شدن همستر در صرافی را مطالعه کنید. همچنین برای اینکه از بهترین ترفندهای مخفی بازی همستر برای شانس بیشتر ایردراپ توکن همستر کامبت برخوردار شوید مقاله بهترین ترفندهای بازی همستر کامبت را مطالعه کنید. این مقاله به صورت روزانه به روز رسانی میشود تا با ارتقا کارت ها ۵ میلیون سکه همستر کامبت را جمع آوری کنید.

بایتیکل دستیار هوشمند ارز دیجیتال است که با ثبت نام در آن به سرویس های تریدینگ ویو بدون محدودیت و رایگان، دستیار ترید، آموزش های تعاملی ارز دیجیتال، ربات ترید و سرویس مدیریت حساب همه صرافی ها از یکجا به صورت رایگان دسترسی دارید. برای استفاده از تمامی قابلیت ها از لینک زیر ثبت نام کنید.

کارت های همستر 28 مرداد
کارت های همستر ۲۸ مرداد

سوالات متداول

بله، به صورت کلی با ارتقا کارت های روزانه همستر کامبت امتیازات شما افزایش پیدا میکند و این افزایش امتیاز در دریافت ایردراپ توکن همستر کامبت موثر است. اگر هزینه ارتقا کارت ها از پاداش ۵ میلیونی روزانه همستر کامبت بیشتر است نیاز نیست کارت ها را ارتقا دهید و به ارتقا کارت های با پاداش بیشتر بپردازید.

بله، در حال حاضر توکن همستر در بازار پیش از عرضه برخی صرافی ها لیست شده است ولی هنوز توکن همستر میان کاربران توزیع نشده و امکان خرید و فروش آن به صورت عمومی در صرافی ها فراهم نیست. برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش آن مقاله بررسی قیمت و لیست شدن همستر را مطالعه کنید.

برای اطلاع از اخبار رسمی و بهترین ترفندهای بازی همستر و بهترین بازی های تلگرام کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *