حمایت ایلان ماسک از پاول دوروف بنیانگذار تلگرام

فهرست محتوا

ماجرای دستگیری پاول دوروف چه بود؟

به گزارش رسانه های خبری صبح امروز پاول دوروف بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام در فرودگاه پاریس دستگیر شد. هنوز مشخص نیست که علت دستگیری پاوول دروف چه بوده است. با توجه به اخبار رسانه قرار بازداشت پاول دوروف در فرانسه پیشتر صادر شده است. در پی دستگیری و بازداشت پاول دوروف ارز تون(TON) و توکن های فعال بر بستر تون مانند نات کوین تا بیش از ۱۵ درصد دچار ریزش شدند.

حمایت ایلان ماسک از پاول دوروف

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر پس از انتشار خبر دستگیری پاول دوروف توییتی را در حمایت از او منتشر کرد و خواهان آزادی پاول دوروف شد. ایلان ماسک قبل تر تلاش زیادی برای آزادی بیان در شبکه اجتماعی توییتر انجام داده است و همچنان معتقد است که آزادی بیان در شبکه های اجتماعی به طور کامل تحقق پیدا نکرده است.

توییت ایلان ماسک در حمایت از پاول دوذوف لنیانگذار تلگرام
توییت ایلان ماسک در حمایت از پاول دوروف بنیانگذار تلگرام

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ارز تون(TON)

با توجه به ریزش ارز تون در حال حاضر این ارز مناسب سرمایه گذاری است و فعالان بازار ارز دیجیتال میتوانند به صورت پله ای ارز تون را خریداری کنند. با توجه به اینکه برای کارمزد برداشت توکن بازی های تلگرام مانند بازی داگز و همستر کاربران به ارز تون نیاز دارند، در ادامه با استفاده از سرویس بایتیکل میتوانند به صورت رایگان ارز تون را دریافت کنند.

🎁 دریافت تون رایگان برای فروش داگز

بایتیکل سرویس فروش توکن داگز را به تازگی راه اندازی کرده است. در این سرویس کارمزد ارز تون برای برداشت توکن داگز از کیف پول را بایتیکل برای کاربران واریز میکند. علاوه بر این بدون به نیاز به فرآیند های پیچیده احراز هویت، ثبت نام و سفارش گذاری در صرافی در سه مرحله فروش توکن داگز انجام میشود. همچنین وجه ریالی به صورت آنی و پس از فروش به حساب هر فرد واریز میشود.

بایتیکل در تاریخ ۵ شهریور و زودتر از تمامی صرافی های داخلی و خارجی امکان فروش توکن داگز را برای کاربران فراهم میکند.

برای ثبت نام اولیه در این سرویس و محاسبه و اطلاع میزان ارز تون مورد نیاز برای کارمزد برداشت توکن داگز از لینک زیر ثبت نام کنید.

5/5 (3 نظر)

یک نظر

  1. آواتار سیندرلاسیندرلا پاسخ

    آزادی بیان! خیلیا جق دفاع از خودشون و ندارن ،چه برسه در مورد مسئله ای اظهار نظر کنن.!🤐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *