قیمت امروز توکن داگز🐶 جمعه ۱۶ شهریور+آموزش فروش داگز

فهرست محتوا

قیمت توکن داگز در روز جمعه ۱۶ شهریور

قیمت امروز توکن داگز (DOGS) در بازار صرافی های ارز دیجیتال حدود ۰.۰۰۲ دلار یا حدود ۱۱۰ تومان است.

توکن داگز تاکنون در بازار صرافی‌هایی مثل گیت، اوکی اکس و بیت‌ گت لیست شده است. دقت داشته باشید که قیمت توکن داگز به صورت لحظه ای نوسان زیادی دارد. در ادامه بهترین روش فروش توکن داگز را به شما معرفی میکنیم.

فروش توکن داگز در ۱ دقیقه

پلتفرم بایتیکل امکانی را فراهم کرده است که کاربران با عضویت در ربات تلگرام بایتیکل  و زودتر از تمامی صرافی های ایرانی بتوانند با خرید ارز تون و دریافت رایگان بخشی از کارمزد تون توسط بایتیکل و بدون طی کردن فرآینده پیچیده صرافی ها بتوانند توکن داگز را با بالاترین قیمت ممکن و در طی ۱ دقیقه به فروش برسانند و در حساب خود به صورت آنی ریال را دریافت کنند.

 علاوه بر این کاربران بدون پیچیدگی سفارش گذاری در صرافی و فرآیند سخت فروش و دریافت ریال فقط با چند کلیک میتوانند توکن داگز خود را بفروشند و به صورت آنی وجه ریالی را در حساب خود دریافت کنند.

فرآیند فروش توکن داگز در ربات بایتیکل

  • ثبت نام در ربات بایتیکل

  • اگر کارمزد تون داشته باشید به آدرس مورد نظر توکن داگز را منتقل و سپس به فروش می رسانید.

  • اگر کارمزد تون نداری میتوانید ارز تون را خریداری کنید. سپس میتوانید داگز را به آدرس مشخص شده منتقل و به فروش برسانید.

  • در انتها حساب ریالی مشخص شده توسط شما به صورت آنی شارژ میشود.

همین الان در ربات بایتیکل عضو شوید تا به سادگی امکان فروش توکن داگز برای شما فراهم شود.

سوالات متداول

برای اینکه در کمتر از ۱ دقیقه ،بدون نیاز به پرداخت کارمزد تون و فرایندهای پیچیده احراز هویت، بتوانید توکن داگز را به فروش برسانید از طریق ربات بایتیکل اقدام کنید.

بله، ولی از بابت کارمزد نگران نباشید با عضویت در ربات بایتیکل میتوانید ارز تون رو خریداری کنید و در کمتر از یک دقیقه میتوانید توکن داگز را در بایتیکل به فروش برسانید و به صورت آنی وجه ریالی در حساب خود دریافت کنید.

برای دریافت ارز تون نیاز هست که شما درخواست خرید ارز تون را در ربات بایتیکل ثبت کنید. پس از پرداخت ریالی کارمزد مورد نیاز که به صورت خودکار محاسبه میشود، ارز تون به کیف پول شما ارسال میشود و پس از آن میتوانید توکن داگز را برداشت و از طریق ربات بایتیکل بفروشید.

وجه ریالی در کمتر از ۵ دقیقه به حساب شما واریز میشود.

3.5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *