معیارهای دریافت ایردراپ میم فای اعلام شد!

فهرست محتوا

آخرین وضعیت بازی میم فای

با توجه به نزدیک شدن ایردراپ بازی میم فایزتیم پروژه میم فای در توییتی اعلام کرده است که چه کاربرانی واجد شرایط برای ایردراپ توکن میم فای خواهند بود. تیم میم فای همچنین اعلام کرد که پاداشی را برای پذیرندگان اولیه این بازی در نظر گرفته است.

علاوه بر این اعلام گردید که بسته‌های جدید که با استفاده از Stars مشخص شده‌اند نیز معرفی خواهند شد. تیم میم فای اعلام کرد کخ همچنین پاداش‌هایی را به صورت اتریوم  و ارز تون به کاربران ارائه می‌دهد.

اطلاعیه میم فای
اطلاعیه میم فای

ایردراپ توکن میم فای

میم فای یکی از محبوبترین بازی های کلیکی تلگرام مانند داگز و همستر است که کاربران زیادی را تاکنون جذب کرده است.

بازیکنان می‌توانند درآمد خود را از طریق کارهایی مانند کومبوهای روزانه، کدهای ویدیویی و چالش‌های شبکه‌های اجتماعی افزایش دهند. بازی میم فای تا الان بالای ۲۰ میلیون کاربر دارد.

رویداد توزیع ایردراپ این بازی (TGE) برای ۹ اکتبر ۲۰۲۴ اعلام شده است. با توجه به اخبار منتشر شده میم فای قصد دارد ۹۰ درصد از کل عرضه توکن را مستقیماً میان کاربران خود توزیع کند.

کاربران به زودی میتوانند میزان توکن دریافتی خود را مشاهده کنند.

در ادامه بهترین روش فروش توکن میم فای و توکن بازی های دیگر تلگرامی مانند راکی ربیت و همستر برای شما آموزش داده شده است.

فروش توکن میم فای در کمتر از ۱ دقیقه

برای فروش توکن میم فای کافیست در ربات بایتیکل ثبت نام کنید. زمانیکه توکن میم فای ایردراپ خود را توزیع کرد و زودتر از تمامی صرافی ها میم فای در بایتیکل لیست میشود و از طریق ربات بایتیکل و بدون نیاز به احراز هویت پیچیده میتوانید توکن میم فای را نقد کنید. علاوه بر این برای کارمزد برداشت میم فای میتوانید در سریعترین زمان ممکن از ربات بایتیکل ارز تون را خریداری کنید.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش توکن میم فای

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن میم فای را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن میم فای در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن میم فای کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای مشل فعال میشود.

3.8/5 (4 نظر)

4 نظر

  1. آواتار حالم از زالوها بهم میخورهحالم از زالوها بهم میخوره پاسخ

    هرچی گشتم معیاری ندیدم واسه ایردراپ ک شما توضی داده باشید معیار های ایردراپ رو! فقط ازش سوء استفاده کردید واسه ی بازدید سایت مزخرفتون.چقد جامعه ی مجازیِ کار و بار پست شده ک از هر روش کثیفی واسه ی بازخورد استفاده میکنه

  2. آواتار سیروس میرزاییسیروس میرزایی پاسخ

    سیروس میرزایی کارگر روزمزد فضای سبز منطقه یک کرمانشاه هستم شیفته شب هستم قطره بارانی دستم است پول ندارم وسایل پانسمانم بخرم وای بحال عمل جراحی پای چپم و پای راستم الان هم درد می کنه 🙏😭 لطفاً کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *