معرفی ربات تلگرام مشابه داگز که به زودی توکن آن لیست میشود

فهرست محتوا

ربات تلگرام مشابه داگز

اگر تاکنون توکن داگز خود را نقد نکرده اید میتوانید از طریق ربات بایتیکل و بدون پیچیدگی و در سریعترین زمان ممکن توکن داگز را به فروش برسانید.

نقد کردن توکن داگز

با توجه به موفقیت ربات تلگرام داگز و توزیع ایردراپ توکن آن میان کاربران تصمیم گرفتیم که بهترین بازی جایگزین داگز را به شما معرفی کنیم. این ربات تلگرام دقیقا مانند داگز هست و با توجه به سن اکانت تلگرامتان به شما امتیاز میدهد. در ادامه قسمت های مختلف این ربات تلگرام را بررسی میکنیم. از لینک زیر میتوانید فعالیت در این ربات را آغاز کنید.

معرفی ربات تلگرام کتس(Cats)

ربات تلگرام کتس بر اساس سن اکانت تلگرام کاربر به او امتیاز میدهد. همچنین این ربات تلگرام با صرافی معتبر بیت گت همکاری دارد. توکن کتس در صرافی کوکوین و در بازار پیش از عرضه با قیمت ۲ سنت در حال معامله است. علاوه بر امتیاز بر اساس سن اکانت تلگرام با انجام تسک های ربات تلگرام کتس مانند دنبال کردن شبکه های اجتماعی میتوانید امتیاز بیشتری جمع آوری کنید.

بازی تلگرام کتس(CATS)
بازی تلگرام کتس(CATS)

دعوت از دوستان در ربات تلگرام کتس(CATS)

برای افزایش امتیاز در بازی تلگرام کتس میتوانید از دوستان خود دعوت کنید تا امتیاز بیشتری جمع آوری کنید.

دعوت از دوستان در بازی تلگرام کتس
دعوت از دوستان در بازی تلگرام کتس

جمع بندی

بازی تلگرام کتس مانند بازی تلگرام داگز فرصت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است تا با فعالیت در این ربات تلگرام شامل دریافت ایردراپ توکن شوند و بتوانند از این فرصت کسب سود کنند. دقت داشته باشید که انجام تسک ها و دعوت از دوستان بخش مهمی برای افزایش امتیاز است که در ادامه توزیع توکن با توجه به این موارد انجام خواهد شد. 

3/5 (8 نظر)

یک نظر

  1. آواتار حمیدحمید پاسخ

    به نظرم ارزهای دیجیتال به طرز عجیبی در باتلاق رکود نزول زیان دهی گرفتار شده اند دیگر به درد سرمایه گذاری نمی خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *