بازی تلگرام بلوم به کاربران در مورد ایردراپ هشدار داد!

فهرست محتوا

هشدار بازی بلوم به کاربران

بازی تلگرام بلوم به کاربران در رابطه با اطلاعات جعلی منتشر شده در فضای مجازی در مورد تاریخ ایردراپ و لیست شدن توکن این بازی در صرافی ها هشدار داد. این بازی در توییتی به یکی از کاربران پاسخ داد، که تاریخ های ذکر شده از سمت کاربران این بازی در فضای مجازی صحت ندارد و تاریخ رسمی توزیع ایردراپ و لیست شدن توکن بازی بلوم در کانال های رسمی این بازی اطلاع رسانی میشود. کاربران همچنان باید برای تاریخ لیست شدن توکن بلوم منتظر بمانند. بازی بلوم یکی از معتبرترین ایردراپ های تلگرام که کاربران با فعالیت در آن میتوانند درامد خوبی را کسب کنند.

بهترین صرافی برای فروش توکن بلوم هنگام لیست شدن کدام است؟

صرافی نوبیتکس اولین و بزرگترین صرافی در ایران است که اعلام کرده زودتر از همه صرافی ها توکن بلوم را لیست میکند و شما متیوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید. همچنین به دلیل اینکه صرافی نوبیتکس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی ها دارد بالاترین قیمت توکن همستر در این صرافی خواهد بود که باعث میشود مبلغ بیشتری را از فروش توکن همستر کسب کنید.

اگر از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام و احراز هویت کنید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای شما فعال میشود. علاوه بر این با ارسال شماره ای که با آن از طریق لینک بایتیکل در صرافی نوبیتکس ثبت نام کردید به پشتیبانی بایتیکل، اشتراک ویژه بایتیکل به ارزش ۵ میلیون تومان شامل تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت همه صرافی ها از یکجا برای شما فعال میشود.

3/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *