پلن بی : امسال قیمت بیتکوین از ۱۰۰ هزاردلار عبور خواهد کرد!

فهرست عناوین

پلن بی کیست؟

Plan B یک سرمایه‌گذار موفق و تحلیل‌گر برجسته در بازار کریپتو است که تجربه سال‌ها کار در این حوزه را دارد و تحت نام مستعار خود، اطلاعات هویتی خود را مخفی نگه می‌دارد. نام او اشاره‌ای به راه‌حل‌های بانک‌های مرکزی برای افزایش عرضه پول دارد و او به عنوان یکی از تحلیلگران برجسته بازار کریپتو شناخته می‌شود.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که او متولد هلند است و سابقه فعالیت در بازارهای مالی را دارد. Plan B ادعا می‌کند که بیش از ۲۵ سال سابقه کار در این زمینه دارد و به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری در یک شرکت بزرگ فعالیت می‌کند که دارایی‌هایش ارزشی میلیارد دلاری دارد.

وی در شبکه‌های اجتماعی، از جمله توییتر، با نام کاربری ۱۰۰trillionUSD@ فعالیت می‌کند. انتخاب این نام کاربری اشاره‌ای به ابرتورم در کشور زیمباوه در سال ۲۰۰۸ دارد که بانک مرکزی آن کشور اسکناس‌های ۱۰۰ تریلیون دلاری به چاپ رسانده بود. Plan B عقیده دارد که اقتصاد جهانی در آینده با تورم شدیدی روبه‌رو خواهد شد و پول‌های فیات بی‌ارزش خواهند شد، در نتیجه رمزارزها جایگزین آنها خواهند شد و مدل اقتصاد جهانی به طور کلی تغییر خواهد کرد.

بی و بیتکوین 100 هزار دلاری 1

نظر پلن بی درمورد بیتکوین

پلن‌بی (PlanB)، معتقد است بیت‌کوین می‌تواند در زمان تحریم‌ها به یک عامل مهم در پویایی بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. وی پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۲۸ و هاوینگ بعدی به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار برسد. این پیش‌بینی بر اساس مدل انباشت به جریان (Stock to Flow) صورت گرفته است.

به گزارش میهن بلاکچین، پلن‌بی در توضیحاتی به ۱۵۷٬۰۰۰ مشترک یوتیوب خود اشاره کرده که در زمان‌های تاریخی، قیمت بیت‌کوین احتمالا دو برابر ارزش فعلی آن خواهد شد تا ضرر درآمد ماینرهای بیت‌کوین به دلیل هاوینگ ماه آوریل جبران شود.

بی و بیتکوین 100 هزار دلاری 2

سقف بیتکوین درسال ۲۰۲۵

پلن‌بی به مخاطبان کانال یوتیوب خود گفته است که به نظر او رسیدن به قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ دلار برای بیت‌کوین اجتناب‌ناپذیر است، زیرا درآمد ماینرها باید بهبود یابد. به علت هاوینگ، درآمد ماینینگ نصف شده است و این موضوع نیاز به جبران دارد. وی بیان کرده که در سه هاوینگ اخیر، قیمت بیت‌کوین در طول چهار تا هشت ماه افزایش یافته است و این مسئله در مورد سال ۲۰۲۴ هم صادق است. طبق تحلیل او، تنها راه برای جبران درآمد ماینینگ، دو برابر شدن قیمت بیت‌کوین است. بنابراین با توجه به تخمین قیمت فعلی (۶۰٬۰۰۰ دلار)، قیمت بیت‌کوین باید امسال بسیار بالاتر از ۱۰۰٬۰۰۰ دلار باشد.

پلن‌بی ادعا می‌کند که مدل سهام به جریان او، که مقدار یک کالا (Commodity) در گردش را تقسیم بر مقدار تولید شده در هر سال مقایسه می‌کند، نشان می‌دهد که بیت‌کوین تا چهار سال آینده به قیمت هدف ۵۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید.

وی بیان می‌کند که ارزش مدل به ازای هر هاوینگ افزایش می‌یابد و این افزایش در ارزش مدل باعث می‌شود تا قیمت بیت‌کوین با تأخیری کوتاه به ارزش مدل برسد. وی همچنین به این نکته اشاره می‌کند که سال ۲۰۲۵ می‌تواند سالی باشد که سقف قیمت بیت‌کوین به دست بیاید.

پلن‌بی سوالاتی را درباره مسیر قیمت بیت‌کوین مطرح می‌کند و به این نتیجه می‌رسد که ارزش بیت‌کوین احتمالاً با استفاده از مدل “سهام به جریان” به طور نمایی افزایش خواهد یافت.

اگر دوست دارید مهارت ترید را یاد بگیرید و یا آن را بهبود ببخشید بایتیکل برای شماست! بایتیکل یک پلتفرم برای آموزش و شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم امکاناتی از جمله دستیار ترید با پول مجازی، ربات‌های هوشمند برای یادگیری از خطاها، استراتژی‌های ترید، استودیوهای تحلیلی و آکادمی را فراهم می‌کند تا کاربران را در مسیر موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال همراهی کند.

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *