همه چیز درباره مینی گیم جدید بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت به تازگی یک مینی گیم جدید را به سیستم خود اضافه کرده است. این بازی جانبی که به شکل یک پازل سریع است، پس از حل موفقیت‌آمیز یک کلید به بازیکن می‌دهد. در حال حاضر، این کلیدها کاربری خاصی ندارند، اما احتمال دارد در آینده به آیتم‌های مهمی تبدیل شوند. در ادامه با جزئیات این مینی گیم بیشتر آشنا می‌شویم. از طریق شرکت در دوره های رایگان آموزشی بایتیکل شامل دوره ایردراپ، ترید و ان اف تی میتوانید دانش خود را در حوزه ارز دیجیتال افزایش دهید.

لینک بازی همستر کامبت

مینی گیم جدید همستر کامبت

این مینی گیم یکی از ویژگی‌های تازه بازی همستر کامبت است که با هدف افزایش تعامل بازیکنان طراحی شده است. این بازی به صورت پازلی است و بازیکن باید کلید را به مقصد مشخصی برساند، همان‌طور که در ویدئوهای آموزشی نشان داده شده است.

با حل موفقیت‌آمیز پازل، یک کلید به بازیکن داده می‌شود که در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. برای آموزش حل پازل بازی همستر کامبت کانال تلگرام بایتیکل را دنبال کنید. این پازل روزانه تغییر می‌کند و کاربری دقیق کلیدها هنوز مشخص نشده است، اما احتمال دارد در آینده به امتیازات خاصی تبدیل شوند. در صورت شکست در حل پازل، باید یک ساعت و نیم تا نوبت بعدی صبر کنید. بنابراین هر روز ۱۶ فرصت برای دریافت کلید دارید.

کلید مینی گیم بازی همستر کامبت

راهنمای حل پازل مینی گیم همستر

برای چند ثانیه راهنمای حل پازل در ویدئوهای یوتیوب همستر کامبت نمایش داده می‌شود. در صورت عدم موفقیت در بار اول، توصیه می‌شود این ویدئوها را تماشا کنید.

با توجه به محدودیت زمان و دشواری مینی گیم، بهترین راهکار این است که حرکات ابتدایی راهنما را به خاطر بسپارید و حرکات پایانی را با ویدئو تطبیق دهید. با چند بار تلاش می‌توانید پازل را حل کرده و کلید را دریافت کنید.

سوالات متداول

زمان مورد نیاز برای حل مینی گیم همستر چقدر است؟
پازل باید در ۳۰ ثانیه حل شود. در غیر این صورت، باید یک ساعت و نیم تا نوبت بعدی صبر کنید.

پاداش مینی گیم همستر چیست؟

با حل پازل یک کلید دریافت می‌کنید که کاربری آن هنوز مشخص نیست.

جواب مینی گیم همستر را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

جواب این مینی گیم در ویدئوهای کانال یوتیوب همستر کامبت و کانال تلگرام بایتیکل قرار داده شده است.

5/5 (1 نظر)

4 نظر

  1. آواتار محمد رضامحمد رضا پاسخ

    سلام.گوشی من هم آیفون ۱۳ پروکسی هست دقیقا همین مشکل رو داره با جابجا کردن لغزنده های قرمز بازی مینی گیم همستر،صفحه گوشی جابجا و در نهایت بسته میشه!
    لطفا اگر کسی میدونه ، راهنمایی کنه.ممنون.

  2. آواتار محمد رضامحمد رضا پاسخ

    سلام.گوشی من هم آیفون ۱۳ پرومکس هست دقیقا همین مشکل رو داره با جابجا کردن لغزنده های قرمز بازی مینی گیم همستر،صفحه گوشی جابجا و در نهایت بسته میشه!
    لطفا اگر کسی میدونه ، راهنمایی کنه.ممنون.

    1. آواتار فرامرز باباییفرامرز بابایی پاسخ

      منم همین مشکل رو دارم کسی اگه بلده لطفا راهنمایی کنه
      ممنونم

  3. آواتار فرامرز باباییفرامرز بابایی پاسخ

    منم همین مشکل رو دارم کسی اگه بلده لطفا راهنمایی کنه ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *