هشدار پلیس فتا درباره بازی همستر کامبت

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا، درباره بازی همستر کامبت هشدار داد و تاکید کرد که نه کارشناسان داخلی و نه متخصصان خارجی دیدگاه مثبتی نسبت به این بازی ندارند. او اطلاع داد که تاکنون ۱۸ پرونده کلاهبرداری در ارتباط با بازی همستر کامبت تشکیل شده است. این کلاهبرداران از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام ادعای فروش کارت‌های بازی یا کدهای اضافی برای کسب سکه و امتیاز را داشتند.

پاشایی با اشاره به اینکه این بازی بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر دارد، درباره احتمال کاهش ارزش ارزهای دیجیتال مرتبط با آن هشدار داد. او همچنین بیان کرد که هنوز معلوم نیست چه کشوری یا چه فردی پشت بازی همستر کامبت قرار دارد و کدام صرافی قرار است ارزهای دیجیتال مرتبط با آن را به پول نقد تبدیل کند.

معاون پلیس فتا به مردم توصیه کرد که از درگیر شدن با چالش‌های بازی همستر کامبت و بازی های مشابه خودداری کنند و آن را فقط به عنوان یک سرگرمی نگاه کنند. او همچنین هشدار داد که این بازی می‌تواند منجر به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شود و پیامدهای روانی منفی ناشی از نرسیدن به اهداف و رویاها را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، پاشایی نسبت به احتمال هک شدن حساب‌های کاربری و سرقت اطلاعات شخصی کاربران نیز هشدار داد و تاکید کرد که کاربران باید در این زمینه بسیار هوشیار باشند.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *