تحلیلگر مشهور : منتظر اصلاح اتریوم نباشید!

فهرست عناوین

بیت کوین سقف زد! اتریوم چطور؟!

در روز جمعه ۸ مارس، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، به عبور از مرز ۴۰۰۰ دلار رسید و سپس با اندکی افت مواجه شد. در لحظه نگارش این خبر، قیمت اتریوم حدود ۳,۹۲۷ دلار است و ارزش بازار آن به ۴۷۲ میلیارد دلار می‌رسد.

تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، CrediBULL، اعلام کرده است که با توجه به رسیدن بیت‌کوین به بالاترین قیمت تاریخی خود، انتظار زیادی برای افزایش قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بازار نیز وجود دارد.

به گزارشات منابع خبری، کسانی که هنوز به بازار وارد نشده‌اند، به دنبال یک اصلاح قیمتی برای اتریوم در محدوده ۳۶۰۰-۳۷۰۰ دلار هستند. با این حال، طبق تحلیلگر، ممکن است این اصلاح قیمتی به زودی رخ ندهد و اگر قیمت اتریوم ۲۵ درصد یا حتی بیشتر افزایش یابد، این امر کاملا طبیعی است.

اتریوم

آپدیت مهم اتریوم در هفته آینده

نگرانی‌ها و توجه فعالان بازار کریپتو به آپدیت دنکن (Dencun) اتریوم که مقاله ای در این رابطه نیز منتشر کردیم در هفته آینده، از طریق تبلیغات و مطالب مختلف به چشم می‌خورد. این ارتقاء انتظار می‌رود هزینه‌ها و کارمزد شبکه را کاهش دهد و فعالیت‌های آن را افزایش دهد.

بازگشت سود ناشی از افزایش قیمت بیت‌کوین به بازار و نگاهی به چارت ETH/BTC، نشان می‌دهد که اتریوم و دیگر آلت‌کوین‌ها ممکن است به افزایش قیمت بیشتری برسند.

عامل محرک دیگر، تصمیم نظارتی مرتبط با صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم است که در ماه می منتشر می‌شود. هرچند احتمال تأیید این درخواست‌ها کمتر از ETF بیت‌کوین است، اما همچنان می‌تواند به اتریوم کمک کند.

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که درآمد اتریوم از کارمزد تراکنش‌های شبکه اصلی در این هفته ۷۸ درصد افزایش یافته و به ۱۹۳ میلیون دلار رسیده است. این افزایش در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای، به‌خصوص به دلیل افزایش گمانه‌زنی درباره میم‌کوین‌ها، قابل توجه است.

آنچین

جمع بندی

با توجه به ارتقاء دنکن اتریوم و افزایش فعالیت‌های در شبکه، همچنین نگرانی‌ها و توجه فعالان بازار به این مسائل، انتظار می‌رود که قیمت اتریوم در آینده نزدیک افزایش یابد. علاوه بر این، با بازگشت سود ناشی از افزایش قیمت بیت‌کوین به بازار و موارد دیگری همچون بررسی چارت ETH/BTC، پتانسیل افزایش قیمت اتریوم و دیگر آلت‌کوین‌ها وجود دارد. همچنین، تصمیم نظارتی مرتبط با صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم نیز می‌تواند در رشد قیمت این ارز دیجیتال تأثیرگذار باشد. در مجموع، می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت اتریوم در آینده به سمت رشد خواهد بود.

5/5 (2 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *