قیمت توکن بونک در شبکه سولانا ۱۵ درصد افزایش یافت!

فهرست

توکن بونک(Bonk) میم کوین شبکه سولانا پس از خبر عرضه شدن در صرافی ۱۵ درصد رشد کرد!

استارتاپ حوزه  فناوری مالی، رولوت(Revolut) قصد دارد که توکن بونک که بر بستر شبکه سولانا عرضه شده است را در  را در پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال خود لیست کند. به گزارش رسانه ارز دیجیتال Coindesk از خبر لیستینگ بونک بر روی رولوت، توکن میم کوین بونک افزایش ۱۵ درصدی را تجربه کرد و در طی ۲۴ ساعت گذشته در حال معامله است، طبق داده‌های منتشر شده از  Coingecko توکن بونک یک کمپین ۱٫۲ میلیون دلاری برای پاداش به کاربران خود در قالب آموزش و یادگیری استفاده از توکن  ارز دیجیتال بونک   اجرا میکند. این برنامه آموزشی تا ۹۳ میلیارد توکن بونک را میان کاربران توزیع میکند.

قیمت توکن بونک پس از  لیستینگ در  صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس ۴۵ درصد افزایش یافت!

در تاریخ ۱۴ دسامبر،  توکن بونک بیش از ۴۵ درصد افزایش قیمت را در عرض ۲۴ ساعت پس از اعلام لیست شدن  خود در صرافی مشهور کوین‌بیس کسب کرد. این اتفاق  بونک را به عنوان سومین میم کوین بازار ارز دیجیتال، با اختلاف از توکن دوج کوین و توکن شیبا ، که در پلتفرم  کوین بیس ارائه شده بود، قرار داد.سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) که سیاست های توکن بونک را مشخص میکند، پیشنهاد داده است که توکن بونک را در یک پلتفرم معاملاتی جدید راه‌اندازی کند. این پیشنهاد از طریق یک کمپین یادگیری و کسب سود بیش از ۵۰۰ هزار کاربر جدید را هدف قرار داده است.بونک در یکی از بزرگترین پلتفرم های مالی اروپا با بیش از ۳۸ میلیون کاربر، که دارای مجوز رسمی است و در بیش از ۵۰ کشور فعالیت می‌کند، راه‌اندازی خواهد شد. تمرکز این کمپین بر روی جذب ۵۰۰ هزار  کاربر جدید برای BONK خواهد بود.در این مرحله مشخص نیست که آیا میم کوین BONK بر روی پلتفرم Revolut لیست خواهد شد یا لیست  شدن آندر وقت دیگری اتفاق می افتد.

توکن بونک چیست؟

بونک اولین میم کوین شبکه  سولانا به شکل یک سگ است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. شبکه سوالانا میزان ۵۰ درصد از عرضه توکن بانک را  به جامعه کاربران شبکه سولانا ایردراپ کرده است. این توکن‌ها می‌توانند در صرافی‌های ارز دیجیتال معامله شوند. محبوب‌ترین صرافی برای خرید و فروش توکن Bonk، صرافی مکسی (Mexc) است. جایی که حجم مناسبی برای مبادله و معامله ارزهای دیجیتال و همچنین توکن بونک وجود دارد.

0/5 (0 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *