فهرست

معرفی بازی‌های تلگرام

بازی تلگرام نات کوین که در ابتدا مشکوک به نظر می‌رسید، با برگزاری ایردراپی موفق توجه بسیاری را جلب کرد و باعث ظهور موجی از بازی‌های مشابه شد. بازی‌ های تلگرام مانند همستر کامبت و تپ سواپ نیز در ادامه راه نات کوین شناخته شدند. هم‌اکنون بازی های تلگرام زیادی موجود است که انتخاب بازی‌های معتبر و قابل‌اعتماد بین آنها نیاز به دقت دارد. در این مقاله یاد می‌گیریم چگونه بازی تلگرام معتبر را پیدا کنیم. برای اطلاع از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با استفاده از دستیار ترید بایتیکل میتوانید از برترین استراتژی های ترید برای کسب سود در بازار ارز دیجیتال استفاده کنید.

چگونه بازی‌های معتبر تلگرام را شناسایی کنیم؟

برای شناسایی بازی‌های معتبر تلگرام، می‌توان از مرکز اپلیکیشن‌های تلگرام (Telegram Apps Center) استفاده کرد. این مرکز به بررسی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌پردازد تا اطمینان حاصل کند که از کاربران سوءاستفاده نمی‌شود. با جست‌وجوی نام بازی در ربات tapps_bot@ می‌توانید اطلاعات مربوط به اعتبار آن را بررسی کنید.

بررسی پروژه و تیم توسعه‌دهنده

اطلاعاتی مانند تیم توسعه‌دهنده و حامیان مالی بازی می‌تواند در شناسایی بازی‌های تلگرام معتبر کمک‌کننده باشد. بررسی شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی و شرکت‌های سرمایه‌گذار می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. اگر پروژه توسط شرکت‌های معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال حمایت شده باشد، می‌توان به آن بیشتر اعتماد کرد.

جدیدترین بازی‌های تلگرام

در بخش Play to Earn مرکز اپلیکیشن‌های تلگرام، نام بسیاری از بازی‌های محبوب آمده است که می‌توان به آنها اعتماد کرد. ۱۰ بازی برتر این دسته‌بندی عبارت‌اند از:

  1. Notcoin

  2. Catizen

  3. Hamster Kombat

  4. Gatto | Game

  5. GAMEE

  6. Blum

  7. SEED App – Mine SEED

  8. WINKO Game Token

  9. Xzcoin

  10. TAP PLANET

فهرست بهترین بازی های تلگرام

نکات امنیتی در بازی‌های تلگرام

برای افزایش امنیت در هنگام بازی، از اتصال کیف پول اصلی خود به بازی‌های تلگرام پرهیز کرده و از کیف پول جایگزین استفاده کنید. همچنین، از ورود به لینک‌ها یا ربات‌های مشکوک خودداری کنید و از طریق Telegram Apps Center لینک‌های معتبر را پیدا کنید.

سوالات متداول

با جست‌وجوی نام بازی در Telegram Apps Center و بررسی تیم توسعه‌دهنده و سرمایه‌گذاران، می‌توانید از اعتبار آن مطمئن شوید.

با استفاده از لینک‌های معتبر در Telegram Apps Center می‌توانید از ورود به لینک‌ها و ربات‌های جعلی خودداری کنید.

با بررسی صفحه‌های رسمی پروژه در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید اطلاعات مربوط به تیم توسعه‌دهنده را پیدا کنید.

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *