ازنظر وبسایت سنتیمنت بیت کوین در نزدیکی کف است!

فهرست عناوین

وضعیت بیت کوین

تریدرها همچنان در حال جستجو برای جهت مشخصی برای بیت‌کوین هستند، اما بنیان‌گذاران گلس‌نود معتقدند که جهت روند بیت‌کوین در نهایت صعودی خواهد بود. عدم اطمینانی که در مورد جهت روند بعدی وجود دارد، خریدهای نهنگ‌ها را تحت تأثیر قرار نداده است، زیرا کیف‌پول‌های نهنگ‌ها در یک بازه ۲۴ ساعته تقریباً ۹۴۱ میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده‌اند.

سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت‌کوین به نظر نمی‌رسد که نگران نوسانات آن در کوتاه‌مدت باشند. جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، در یک مصاحبه اخیر با مایک سولانا، روزنامه‌نگار، اظهار کرد که بیت‌کوین ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به حداقل ۱ میلیون دلار برسد و حتی بعد از آن نیز ممکن است ارزش آن از این سطح بالاتر رود.

حرکت رنج بیت کوین برای مدت طولانی!

بیت‌کوین تا حدی خسته‌کننده شده است، و سوالاتی در میان سرمایه‌گذاران مطرح شده است که آیا بازار به سمت صعود خواهد رفت یا نه؟ تلاش‌ها برای رشد منظم در چند هفته گذشته با شکست روبرو شده است. به عنوان مثال، پس از انتشار آمار تورم ناامید‌کننده و اظهارنظرهای سیاست‌گذاران فدرال رزرو، قیمت بیت‌کوین به نزدیکی ۶۰٬۰۰۰ دلار کاهش یافت. همچنین، فعالیت در بلاکچین نیز کاهش یافته است، تعداد تراکنش‌های بیت‌کوین کاهش یافته و اتر دوباره به عنوان یک رمزارز تورمی مطرح شده است. وضعیت فعلی شبیه به حرکت بازار از آوریل تا سپتامبر ۲۰۲۳ است، زمانی که بیت‌کوین برای شش ماه در محدوده ۲۵٬۰۰۰ تا ۳۰٬۰۰۰ دلار گیر کرد، اما در نهایت، ارزهای دیجیتال توانستند یک رشد چندماهه را ادامه دهند و بیت‌کوین در مارس سال جاری به سقف خود رسید.

نظر تحلیل گر مطرح، چارلز ادواردز

چارلز ادواردز، بنیان‌گذار صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر Capriole Investment، اظهار داشته است که بیت‌کوین در مرحله‌ای قرار دارد که “تا سر حد مرگ خسته‌کننده” است و این دوره تثبیت می‌تواند بین یک تا شش ماه طول بکشد. او به طور خاص به نوسانات فشرده اشاره کرده و توضیح داده که زمانی که حوصله مردم به خاطر نوسانات و کاهش‌های مداوم خریداران سر می‌رود، این نشانه‌هایی از این است که اعتقاد دارند بازار صعودی پس از هاوینگ به پایان رسیده است. به طور کلی، عدم ایمان سرمایه‌گذاران نشانه‌ای قوی از نزدیک شدن قیمت‌ها به کف است.

چرا بیت کوین ریزش کرد؟

بازار بیت‌کوین درگیر نوساناتی شدید است که بخاطر شرایط اقتصادی در ایالات متحده به وجود آمده است. این نوسانات در قیمت بیت‌کوین، کاهش شدیدی را از ۶۳٬۴۴۶ دلار به ۶۰،۷۶۳ دلار در عرض چند ساعت به همراه داشته است. این کاهش ناشی از اظهارات مقامات فدرال رزرو و داده‌های مربوط به تورم است که افزایش نگرانی‌ها را به همراه داشته است.

همچنین، خروجی قابل توجهی از ETFهای اسپات بیت‌کوین ایالات متحده، به عنوان مثال GBTC، مشاهده شده است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران ممکن است در مورد آینده بیت‌کوین نگران باشند.

داده‌های مصرف‌کننده نیز نشان می‌دهد که احساسات مصرف‌کنندگان در حال کاهش است، که ممکن است به نوسانات بازار تاثیر منفی بگذارد. اظهارات مقامات فدرال رزرو نیز به طور محتاطانه به خطرات تورم اشاره داشته و بر ضرورت انعطاف در سیاست‌های مالی تاکید کرده‌اند.

بایتیکل پلتفرمی است که به کاربران امکان می‌دهد علاوه بر یادگیری ترید با هوش مصنوعی، هرآنچه از ترید و ابزار ترید لازم دارند، در اختیار داشته باشند! این پلتفرم به صورت نموداری اطلاعات مربوط به تحولات قیمت، سنتیمنت بازار، تکنیکال‌ها و اقتصاد کلان را ارائه می‌دهد. همچنین، بایتیکل از طریق ربات اختصاصی خود، اخبار مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال را جمع‌آوری و ارائه می‌کند.

منبع : Coindesk

5/5 (1 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *