بهترین بازی جایگزین همستر با قابلیت برداشت توکن شیبا

در این مقاله به معرفی بهترین بازی تلگرام جایگزین همستر کامبت میپردازیم. با فعالیت در این بازی میتوانید ارز دیجیتال ترون و شیبا را جمع آوری و در کیف پول خود برداشت کنید. برای آشنایی با بهترین و معتبرترین ربات های تلگرام برای کسب درامد مقاله معرفی ۱۰ ربات تلگرام برای کسب درامد را مطالعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش توکن همستر مقاله آموزش فروش توکن همستر کامبت را مطالعه کنید.

بازی ترون آنا(Tronana) یک بازی  تلگرام مشابه بازی همستر کامبت است. تفاوت این بازی این است که نیاز به کلیک کردن ندارد و از لحظه اول شروع بازی مقادیر ترون و در ادامه ارز دیجیتال شیبا استخراج میکند و زمانیکه توکن های استخراج شده به میزان مشخصی برسد میتوانید آن ها را به کیف پول خود ارسال کنید.

برای شروع بازی ترون آنا از لینک شروع بازی وارد ربات تلگرام شوید.

در صفحه اول دستگاه استخراج را مشاهده میکنید که با توان پردازش اولیه برای شما ارز دیجیتال ترون را استخراج میکند. شما با هزینه کردن توکن های استخراج شده ارز ترون میتوانید توان استخراج خود را افزایش دهید.

بهترین بازی تلگرام جایگزین همستر کامبت با امکان برداشت شیبا

زمانیکه میزان توکن استخراج شده شما به حد مشخصی برسد میتوانید از قسمت کیف پول(ولت) توکن خود را برداشت کنید و به آدرس کیف پولتان ارسال کنید.

بهترین بازی تلگرام جایگزین همستر کامبت با امکان برداشت شیبا

همچنین در بازی ترون آنا از قسمت ماموریت ها و با انجام تسک های مختلف میتوانید توکن های بیشتری جمع آوری کنید.

بهترین بازی تلگرام جایگزین همستر کامبت با امکان برداشت شیبا

در آخر به یاد داشته باشید که به هیچ وجه ۱۲ کلمه کیف پول خود را در اختیار بازی های تلگرام قرار ندهید و هنگام برداشت ارز دیجیتال هم تحت هیچ شرایطی مبلغی را به آدرس و یا کیف پول بازی واریز نکنید. بازی ترون آنا مشابه بازی همستر کامبت و نات کوین کاربران زیادی را جذب کرده کرده است و به همین دلیل فعالیت در این بازی میتواند برای شما سودده باشد. برای اطلاع از بهترین فرصت های سرمایه گذاری و ایردراپ در حوزه ارز دیجیتال در پلتفرم بایتیکل ثبت نام کنید تا علاوه بر دریافت اخبار و تحلیل ارزهای دیجیتال بتوانید از آموزش های رایگان و ربات ترید استفاده کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *