آیا میم کوین تازه وارد شبکه سولانا (wen)، ما را میلیاردر میکند؟

میم کوین wen، هفته پیش توسط فاندر صرافی غیرمترمرکز سولانا معرفی شد و سروصدای زیادی به پا کرد و دلیل آن هم ایردراپ این میم کوین بود که به کسانی که از قبل روی بلاکچین سولانا تراکنش داشتند، تعلق میگرفت.
اما در اینجا به بررسی خود این میم کوین میپردازیم و به این پرسش پاسخ میدهیم که آیا سرمایه گذاری روی آن کار منطقی ای است یا خیر؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

در این قسمت به بررسی برخی از دلایل جذاب بودن سرمایه گذاری روی این میم کوین میپردازیم. نکته قابل توجه این است که به خاطر داشته باشید، wen درحال حاضر یک پروژه آینده دار بلاکچینی نیست و صرفا یک میم کوین به شمار می آید و نهایتا میتواند برای نوسانات میان مدتی و کوتاه مدتی مورد توجه باشد.

بیش از ۴۰۰ هزار هولدر!

یکی از عوامل مهم برای رشد یک کوین یا توکن، تعداد هولدر های آن یعنی افرادی که آن کوین یا توکن را در کیف پول خود دارند میباشد که میم کوین wen درحال حاضر و در همین مدت بسیار کم موفق به کسب بیش از ۴۰۰ هزار هولدر شده که همچنان هم در حال افزایش است. کلیه کاربران موفق به دریافت مجموعه‌ای از توکن‌های WEN به ارزش ۴۲۹ میلیارد دلار شدند، و ارزش ایردراپ به اندازه ۹۸٫۵ دلار به هر آدرس رسیده است، به گزارش FlipsideCrypto. این ایردراپ باقی‌مانده تعداد کل دارندگان توکن را به ۳۵۴،۴۹۲ نفر می‌رساند.

تنها الزام برای درخواست توکن‌های WEN انجام معامله در صرافی غیرمتمرکز معتبر Solana با حجم بیشتر، یعنی Jupiter Exchange، در طول شش ماه گذشته بود.

ایردراپ، عامل جذابیت پروژه برای کاربران

ایردراپ دادن پروژه ها، یکی از عواملی است که باعث جلب توجهات زیادی به سمت یک بلاکچین میشود. در هفته گذشته با پخش ایردراپ میم کوین wen، افرادی که تاکنون حتی یک بار هم از بلاکچین سولانا و صرافی غیرمتمرکز آن استفاده نکرده بودند، به سمت سولانا آمدند و همین موضوع باعث رشد دوباره قیمت این میم کوین شد.

توکن سوزی زیاد

همه ما میدانیم که کاهش تعداد یک چیز، باعث کمیابی آن و کمیابی نیز باعث با ارزش تر شدن موارد باقی مانده میشود. توکن سوزی نیز فرآیندی در همین راستا است که طی آن تعدادی از توکن های درگردش از یک پروژه، برای همیشه از گردش خارج میشوند و همین موضوع میتواند باعث باارزش تر شدن توکن های باقی مانده بشود.
پروژه wen هم قول داده تا تمامی توکن های ایردراپ شده ای را که افراد تا تاریخ معینی کلیم نکنند، از دسترس خارج کند که این مقدار چیزی حدود ۵۰ درصد عرضه در گردش این میم کوین است که رقم بسیار بالایی به شمار میرود.

حمایت کامیونیتی

میم کوین ها پروژه های قدرتمندی نیستند که به خاطر فناوری های بسیار خوب و کاربردی شان مورد توجه قرار بگیرند و همه آن چیزی که دارند، افراد کامیونتی و حمایت آنها است. خوشبختانه میم کوین wen توانسته حمایت خوبی از سمت کامیونتی خود جذب کند و مورد توجه بسیاری از افراد حتی در خارج از کامیونیتی سولانا قرار بگیرد.

همزاد پنداری با Bonk

شاید یادتان باشد چند ماه پیش میم کوین Bonk روی شبکه سولانا آمد و تا سقف خود حدود ۱۷۰ برابر شد! همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد گمانه زنی کنند که wen هم همان راه را میرود. ضمن این که توییتر خود پروژه نیز همزاد بودن این میم کوین با Bonk را به صورت رسمی اعلام کرده و گفته : Bonk میم کوین سگی سولانا است و wen میم کوین گربه ای سولانا!
کاربران زیادی با این جمله، تمامی سناریو های پیش آمده برای  Bonk را برای سولانا نیز متصور شده اند.

 
Capture 1
حمایت افراد معتبر و سازندگان با سابقه

میم کوین wen توسط یک گروه ناشناس یا یک سری افراد بی سابقه معرفی نشده بلکه توسط یکی از افراد  سرشناس مارکت یعنی فاندر صرافی جوپیتر که مهم ترین dex شبکه سولانا است معرفی شده و البته افراد بسیار زیاد دیگری نیز از آن حمایت کرده اند. همچنین این میم کوین باعث افزایش شدید توجهات به سمت سولانا و حتی افزایش حجم معاملات و tvl این شبکه شده است و همه این موارد در کنار هم نوید یک آینده خوب برای این میم کوین را میدهد.

 

در این قسمت تحلیل تکنیکال این میم کوین را مشاهده میکنید.
WENUSDT 2024 01 30 11 55 48 8154c
جمع بندی

در این مقاله به بررسی میم کوین wen و ایردراپ آن پرداختیم و سعی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمایه گذاری روی آن منطقی است یا خیر داشتیم و با ذکر نکاتی، علل جذابیت این میم کوین را بررسی کردیم و درنهایت برای تصمیم گیری بهتر، چارت تحلیل تکنیکال را قرار دادیم.

0/5 (0 نظر)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *