BTC History
catscharts

مشخصات معامله
قیمت در زمان انتشار:
۶۰,۶۹۸.۷
توضیحات
وقتی بلوک پیدایش BTC استخراج شد، معدود ماینرها وجود داشتند و خریداران کم بودند. bitcointalk یکی از معدود جایهای اینترنتی بود که بحثها مطرح میشد و /g/ بورد فناوری 4chan.org بود.
/biz/ نتیجهای شد که تمام پستهای /g/ پس از رشد BTC از 0 دلار در 2010 به 1000 دلار در 2014 رسید؛ برای نخستین بار. LTC نیز از 0 به 50 رسید در آن دوره. OGهای واقعی از همان زماناند. ETH در 2015 به وجود آمد. در 2017 بازار بهطور قابل توجهی رشد کرد زیرا برنامهنویسی ضدتورمی BTC به کار افتاد تا توهم فایات پایان یابد. ما دیدیم BTC از 300 به 20k رسید، LTC از 4 به 420، ETH تا 1400 رسید، و بسیاری از سکههای دیگر به دلیل جریان سرمایه سود بین BTC، ETH، LTC صعود کردند. Bitmex، Binance و CEXهای جدید پدید آمدند که مشتقات/فیوچرز با مارجین بالا برای نوسان BTC فراهم میکردند. این آغاز حرفهایشدن و فساد در رمزارز بود. نهادهای مسئول نیز پشت دستکاری سایر کالاها مانند طلا، نقره، نفت هستند. از سال 2018 به بعد دیدیم که وال استریت و VCها با روشی به رمزارز وارد شدهاند تا نقدینگی را به جیب خود ببرند و از خردهفروشی به عنوان نقدینگی خروج استفاده کنند. سپس در 2020، 6 تریلیون چاپ شد و BTC به تدریج تحت فشار قرار گرفت زیرا این نهادها اکنون عرضه BTC را از OGهای واقعی خریداری میکنند؛ ناگهان عرضه در بازار دیگر توسط OGها یا مردم (retail) کنترل نمیشود، بلکه توسط دشمنان مردم است. کشف قیمت واقعی و رشد BTC از 2017 بهطور فعال دستکاری شده تا از نابودی توهمشان جلوگیری کند؛ توهم فیات نفوذ کرد و BTC را به یکی از ابزارهای فشار تبدیل کرد. همه میخواهند ثروتمند شوند.
بازار تا 2017 به صورت PVE بود تا اینکه به PVP تبدیل شد و آنها با هزاران نماد بیارزش ایجاد شده، تقسیم و تسخیر کردند. پول یا قدرت هدف این ماجرا نیست، بلکه تعادل است؛ آنها جهان را با فیات بیتعادل کردهاند. هدف BTC پایان دادن به توهم فیات و بازگرداندن تعادل بود اما رهبران صنعت به آن پشت کردند و اکنون وضع بازار به اندازهٔ بازار سهام بهتر نیست. BTC ربوده شده است. سکهها از باورمندان واقعی به VC و وال استریت منتقل شدند. آنها میلیاردها دلار سکه از OGهای واقعی برای پمپ داراییهای شما نمیخرند تا سبد شما را بالا ببرند، بلکه برای کنترل BTC و ادامه توهم فیات این کار را انجام میدهند.
اگر میخواهید بدانید چرا LTC/BTC و Litecoin تا این اندازه مورد نفرت است؟ دلیلش این است که Charlie Lee آن را نابود کرد؛ او نباید در زمان رونق از او تقدیر شود، چون آینده مردم را دزدید و نابرابری و بیتعادلی ایجاد کرد. آنها pump سال 2021 را با DOGE و LTCN دزدیدند. با این وجود Litecoin هنوز تنها چیزی است که میتواند همان کاری که BTC قرار بود انجام دهد را انجام دهد، به دلیل کمیابی آن، چگونگی ایجاد عرضه و قیمت ارزان. تنها 84 میلیون Litecoin وجود دارد، ما از 1% برتر با نسبت 9 به 1 فراتر هستیم. LTC/BTC از همین حالا بیارزش است؛ ما میتوانیم پیشدستی به نهادهای مسئول داشته باشیم.
/biz/ نتیجهای شد که تمام پستهای /g/ پس از رشد BTC از 0 دلار در 2010 به 1000 دلار در 2014 رسید؛ برای نخستین بار. LTC نیز از 0 به 50 رسید در آن دوره. OGهای واقعی از همان زماناند. ETH در 2015 به وجود آمد. در 2017 بازار بهطور قابل توجهی رشد کرد زیرا برنامهنویسی ضدتورمی BTC به کار افتاد تا توهم فایات پایان یابد. ما دیدیم BTC از 300 به 20k رسید، LTC از 4 به 420، ETH تا 1400 رسید، و بسیاری از سکههای دیگر به دلیل جریان سرمایه سود بین BTC، ETH، LTC صعود کردند. Bitmex، Binance و CEXهای جدید پدید آمدند که مشتقات/فیوچرز با مارجین بالا برای نوسان BTC فراهم میکردند. این آغاز حرفهایشدن و فساد در رمزارز بود. نهادهای مسئول نیز پشت دستکاری سایر کالاها مانند طلا، نقره، نفت هستند. از سال 2018 به بعد دیدیم که وال استریت و VCها با روشی به رمزارز وارد شدهاند تا نقدینگی را به جیب خود ببرند و از خردهفروشی به عنوان نقدینگی خروج استفاده کنند. سپس در 2020، 6 تریلیون چاپ شد و BTC به تدریج تحت فشار قرار گرفت زیرا این نهادها اکنون عرضه BTC را از OGهای واقعی خریداری میکنند؛ ناگهان عرضه در بازار دیگر توسط OGها یا مردم (retail) کنترل نمیشود، بلکه توسط دشمنان مردم است. کشف قیمت واقعی و رشد BTC از 2017 بهطور فعال دستکاری شده تا از نابودی توهمشان جلوگیری کند؛ توهم فیات نفوذ کرد و BTC را به یکی از ابزارهای فشار تبدیل کرد. همه میخواهند ثروتمند شوند.
بازار تا 2017 به صورت PVE بود تا اینکه به PVP تبدیل شد و آنها با هزاران نماد بیارزش ایجاد شده، تقسیم و تسخیر کردند. پول یا قدرت هدف این ماجرا نیست، بلکه تعادل است؛ آنها جهان را با فیات بیتعادل کردهاند. هدف BTC پایان دادن به توهم فیات و بازگرداندن تعادل بود اما رهبران صنعت به آن پشت کردند و اکنون وضع بازار به اندازهٔ بازار سهام بهتر نیست. BTC ربوده شده است. سکهها از باورمندان واقعی به VC و وال استریت منتقل شدند. آنها میلیاردها دلار سکه از OGهای واقعی برای پمپ داراییهای شما نمیخرند تا سبد شما را بالا ببرند، بلکه برای کنترل BTC و ادامه توهم فیات این کار را انجام میدهند.
اگر میخواهید بدانید چرا LTC/BTC و Litecoin تا این اندازه مورد نفرت است؟ دلیلش این است که Charlie Lee آن را نابود کرد؛ او نباید در زمان رونق از او تقدیر شود، چون آینده مردم را دزدید و نابرابری و بیتعادلی ایجاد کرد. آنها pump سال 2021 را با DOGE و LTCN دزدیدند. با این وجود Litecoin هنوز تنها چیزی است که میتواند همان کاری که BTC قرار بود انجام دهد را انجام دهد، به دلیل کمیابی آن، چگونگی ایجاد عرضه و قیمت ارزان. تنها 84 میلیون Litecoin وجود دارد، ما از 1% برتر با نسبت 9 به 1 فراتر هستیم. LTC/BTC از همین حالا بیارزش است؛ ما میتوانیم پیشدستی به نهادهای مسئول داشته باشیم.
منتخب سردبیر
مشاهده بیشتردستیار هوشمند ارز دیجیتال
ترمینال ترید بایتیکل نرمافزار جامع ترید و سرمایهگذاری در بازار ارز دیجیتال است و امکاناتی مانند دورههای آموزشی ترید و سرمایهگذاری، تریدینگ ویو بدون محدودیت، هوش مصنوعی استراتژی ساز ترید، کلیه دادههای بازارهای مالی شامل دادههای اقتصاد کلان، تحلیل احساسات بازار، تکنیکال و آنچین، اتصال و مدیریت حساب صرافیها و تحلیلهای لحظهای را برای کاربران فراهم میکند.

